راديو معارف با فرارسيدن عيد سعيد قربان، ويژه برنامه زنده «مناي دل» را پخش مي‌كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، همزمان با فرارسيدن عيد سعيد قربان و آغاز دهه پربركت ولايت، ويژه برنامه زنده «مناي دل» با هدف ايجاد فضايي شاد و معرفتي براي شنوندگان در اين عيد بزرگ پخش مي‌شود.
در اين برنامه حجت الاسلام مهدي رستم نژاد، محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه به تبيين و بررسي موضوعات اين برنامه از قبيل ويژگي هاي حضرت ابراهيم عليه السلام در وادي بندگي و عشق الهي از ديدگاه قرآن و حديث، عقل مداري، ديد ملكوتي، ابتلاءات و امتحانات، خليل الرحمني حضرت ابراهيم عليه السلام و علت رسيدن ايشان به اين مقام مي‌پردازد.
از ديگر بخش‌هاي اين برنامه، ارتباط مستقيم تلفني و گزارش از سرزمين وحي، ارتباط تلفني گزارشي با ساير كشورهاي جهان اسلام و آشنا شدن با آداب و رسوم عيد اضحي توسط مسلمانان در اين كشورها، گزارش ويژه از سطح شهر مقدس قم، و بيان برخي از احكام و آداب عيد سعيد قربان و ايجاد فضاي شاد، مفرح و عيدانه معرفتي براي شنوندگان است.
ويژه برنامه زنده «مناي دل» كاري از گروه معارف و ثقلين به سردبير تهيه كنندگي سيد احمد محمودي، گويندگي رضا هدايت‌فر و گزارش مصطفي اسماعيلي از سرزمين وحي، چهارشنبه 24 مهر 92 از ساعت 8:40 صبح تقديم شنوندگان فرهيخته و معارف جوي راديو سراسري معارف خواهد شد./س
برچسب ها: قم ، عیدانه ، رادیو معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.