به رغم تلاش های فراوانی برای انحلال مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي، امروز احياي اين مرکز هدف اصلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی حجت قائم مقام رئیس سازمان و معاون میراث فرهنگی کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، گفت: باید با گام‌های بلند به جایگاه عالی و رفیعی شایسته این مرکز برسانیم.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، در ادامه مرکز آموزش عالی سازمان را به نوک پیکان میراث فرهنگی تشبیه کرد و افزود: تنها عاشقان میراث فرهنگی به این مرکز می آید و ما نباید این رمز موفقیت را از بین ببریم.

وي در ادامه با اشاره به حضور اساتيد سرآمد و برجسته در مرکز آموزش عالی ميراث فرهنگي، گفت: اساتید مرکز آموزش عالی ميراث فرهنگي، بهترین افراد در حوزه های خودشان هستند و دانشجویان این مرکز به یک اقیانوس وصل هستند. 

معاون میراث فرهنگی کشور با بيان اينکه طی سال های گذشته این مرکز مورد کم توجهی های قرار گرفته، خاطر نشان کرد: تلاش های فراوانی برای منحل کردن این مرکز صورت گرفت اما به دلیل وجود روح حقانیت، این شمع خاموش نشد.

وي در پايان با تاکيد بر ضرورت احیاء مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، راه اندازی مقطع فوق لیسانس و دکترا در  اين مرکز آموزشي را یکی از برنامه های آینده سازمان ميراث فرهنگي عنوان کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار