رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ارسال 400اثر به جشنواره فیلم حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‎الاسلام کمساری در نشست اعضای جشنواره فیلم اشراق، اظهارکرد: این جشنواره برای دومین بار به همت مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‏‎شود.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این جشنواره اهداف متعددی را دنبال می‎کند که یکی از آنها آشناکردن طلاب با این مقوله و همچنین ایجاد تعامل حوزه با هنرمندان عرصه فیلمسازی و فعالیت‎های مشترک و هدفمند در این عرصه است.

حجت الاسلام کمساری یادآورشد: این جشنواره رفته رفته جای خود را در بین جشنواره‎های فرهنگی و هنری کشور باز می‎کند و طلاب نیز با ورود بیشتر به این عرصه خود را برای فعالیت در اجزای مختلف فرهنگی کشور به خصوص سینما آماده می‎کنند.

وی گفت: به جشنواره فیلم اشراق 400 اثر هنری رسیده است که با توجه به اینکه بسیاری از آثار از پیش تولید شده و این که یک سال هم بیشتر بین این دو جشنواره فاصله نبود امسال تصور می‎شد آثار کمتری به جشنواره برسد که خوشبختانه در عین افزایش کیفیت آثار، به میزان سال قبل، اثر تولیدی هنری به جشنواره رسید.

حجت الاسلام کمساری یادآورشد: امسال به منظور حمایت از طلاب و به منظور جلوگیری از اجحاف از حق دیگران بخش ویژه طلاب نیز در نظر گرفته شده است که فقط در این بخش فیلم‎هایی که توسط طلاب تهیه شده است به نمایش در می‎آید.

وی با ذکر این مطلب که طلاب هنرمند نیازمند حمایت جدی هستند، گفت: این جشنواره در روزهای 7،8 و 9 آبان در سینما وتوس برگزار می‎شود و در روز پایانی نیز با دعوت از چهره‎‌های نام‎آور سینما جشن مفصلی در این زمینه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری میزگردهای علمی و انتشار نشریه تخصصی ویژه این جشنواره خبرداد.

خاطرنشان می شود: در این نشست از پوستر جشنواره عکس و فیلم حوزه نیز رونمایی شد./س

برچسب ها: قم ، ارسلگاثر ، جشنواره ، فیلم ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.