رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي گفت: سارقان كرجي كه با چادر زدن در پاركها اقدام به سرقت منزل در تبريز مي كردند دستگير شدند.

سرهنگ صابر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح كلانشهر تبريز که سارقان با شگرد ديواررويي وارد منازل شده و اقدام به سرقت وجه نقد ، طلاجات ، دوربين ، لب تاب و غيره مي نمودند لذا شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از تعقيب و مراقبت هاي ويژه و شبانه روزي مامورين كلانتري 20 در حين گشت زني به يكدستگاه خودرو پرايد برانندگي شخصي بنام (ح- آ) و دو نفر سرنشين بهويت‌هاي (م- م) و (م- ض) مظنون و به كلانتري دلالت ودر تحقيقات اوليه مشخص شد همگي اهل و ساكن حصارك كرج مي باشند كه سرنشين (م-م) داراي سابقه است.

اين مقام انتظامي گفت: در تحقيقات اوليه متهمان منكر ارتكاب هرگونه سرقت شدند لذا از چند نفر شكات جهت شناسايي دعوت كه 2 تن از شكات نامبردگان را مورد شناسايي قرار دادند. با جمع آوري دلائل و مدارک متهمين ، چاره اي جز اعتراف نداشته و بيان نمودند که با همدستي دو نفر ديگر بنامهاي (ح- ک) و (ع- خ) اقدام به دو فقره سرقت منزل درشهر تبريز نموده اند.

رئيس پليس آگاهي استان ادامه داد: با همكاري متهمان نامبردگان كه جهت ملاقات و كسب خبر به تبر يز آمده بودند دستگير و در بازجوييها به سرقتهاي ارتكابي معترف و شگرد سارقين به اين نحو بوده که در حاشيه شهر تبريز در يکي از پارکها به عنوان مسافر چادر مي زدند وبا خودروي پرايد نسبت به شناسايي منازل مورد نظراقدام و پس از زدن زنگ و اطمينان از خالي بودن اقدام به سرقت به روش بالا رفتن از علمك گاز و تخريب درب آپارتمانها مي نمودند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: درآسيب شناسي اين جرم علت ارتكاب سرقت توسط سارقان بيكاري و اعتياد شديد به مواد مخدر صنعتي اعلام شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۴:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
لطفا برید تحقیق کنید ببینید سارقان از کدوم شهر کوچ کردن امدن به کرج بعد از واژه کرج استفاده کنید چرا الکی اسم کرج و کسانی که اصالت کرجی دارن را خراب می کنید
آخرین اخبار