یک جامعه شناس گفت: شغل، حرفه ای برای رسیدن به هدف مسئله ای است که بخش عظیمی از زندگی دربر می گیرد و راه هایی برای موفقیت در آن پیشنهاد شده است.

 دکتر سیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اینترنت نقش مهمی در کسب و کارهای کوچک ایفا می کند افرادی در بازارهای کسب و کارهای کوچک موفق اند که از فناوری و اینترنت استفاده می کند.
وی در خصوص اینکه تا سال گذشته نه تنها کاربرد اینترنت در کسب و کارهای کوچک بسیار فراگیر بود افزود: 83 درصد از این موارد بررسی شده، وب سایت های خاص شغل خود را دارا بودند.
سیدی با تأکید بر اینکه برای داشتن شغل موفق باید استعداد، طرز برخورد و اهداف مختلف در نظر گرفته شود گفت: بیشتر افراد معمولاً از مقوله تبلیغات چشم پوشی می کنند در حالی که این مورد به خصوص خود یکی از عوامل مهم به موفقیت رساندن بسیاری از بزرگان امر تجارت است.  
وی در خصوص راه کارهای پیشنهادی برای موفقیت در شغل گفت: برای موفقیت بیشتر، اکثر کارها را خودتان برعهده بگیرید و جزئیات کار را به دیگران واگذار کنید و قبل از تصمیم برای محول کردن کارها به دیگران، ابتدا شخص موفق در این حرفه را شناسایی کنید.
وی در ادامه تصریح کرد: باید با تعیین معیارها و اولویت ها و مشخص کردن اهدافتان به توانمندی های خود بیفزاید انجام دادن بسیاری از کارهای دیگر را تعویض و به جای آن روی کارهایی متمرکز شوید که برای شما و شرکتی که در آن کار می کنید بیشترین فایده و ارزش را تولید و به شما کمک می کند که در زندگی خود به تعادل برسید و در ضمن از موفقیت و استقلال فراوان برخوردار گردید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: می توانید به همه خواسته های خود در زندگی برسید به شرط آن که برایتان مهم نباشد، اعتبار این موفقیت را به پای چه کسی می نویسند./
برچسب ها: شغل ، حرفه ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار