طی سه روز آینده در برخی نقاط استانهای کرمان،یزد،خراسان جنوبی، شرق فارس و شمال هرمزگان رشد ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی با رعدو برق و وزش باد و گردو خاک موقتی پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 20 مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی نقاط استانهای کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شرق فارس و شمال هرمزگان رشد ابر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک موقتی پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، در این مدت بارش در استان های یزد و کرمان از شدت بیشتری برخوردار است و همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، از بعدازظهر فردا در سواحل شمالی کشور نیز ابرناکی، بارش باران و کاهش نسبی دما شروع می شود و در روز دوشنبه بارش ها در این مناطق تشدید می شود و در همین مدت در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز نیز افزایش ابر و بارش رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف، تاکمی ابری وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 24 درجه و درکمترین حالت به 14 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، گردوخاک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار