طی ساعات آتی بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر ادامه داشته و به تدریج از میزان آن کاسته می شود همچنین طی همین مدت برای شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 19مهرماه 92" اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ساعات آتی بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر ادامه داشته و به تدریج از میزان آن کاسته می شود همچنین طی همین مدت برای شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، امروز در استان های خراسان رضوی، سمنان، قم، شمال اصفهان و شرق تهران به سبب وزش باد گردو خاک سبب کاهش کیفیت هوا در این نواحی خواهد شد.

لازم به ذکر است، از امروز تا روز یک شنبه هفته آینده در برخی نقاط استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شرق فارس و شمال هرمزگان در بعضی ساعات، رشد ابر، بارش باران همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.



شایان ذکر است، بارش در این مدت در استان های یزد و کرمان از شدت بیشتری برخوردار است وهمچنین خلیج فارس طی سه روز اینده مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف، تاکمی ابری وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 23 درجه و درکمترین حالت به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دریا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار