مشاور فرهنگي مدیرعامل شركت ملي پالايش و پخش فراورده های نفتی ایران،گفت: در سال گذشته 961 پروژه نفتی اجرا شده است که از این تعداد تنها 62 درصد پروژه ها با مدیریت مدیران مجرب و 38 درصد به صورت روشهای علمی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رسول خميني در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ۷ طرح افتتاح شده از طرح‌های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت، با اشاره به اینکه در سال گذشته 961 پروژه نفتی اجرا شده است افزود: متاسفانه تنها 62 درصد پروژه ها با مدیریت مدیران مجرب و 38 درصد به صورت روشهای علمی انجام شده است.

مشاور فرهنگي معاون وزير و مدير عامل شركت ملي پالايش و پخش فراورده های نفتی ایران، تاکید کرد:  62 درصد پروژه های نفتی تنها 12 درصد پروژه ها ثبت وقایع شده است.

خمینی با تاکید براینکه اکثر مدیران ابزارهایی برای ثبت وقایع پروژه ها را داشتند افزود: اما بیشتر مدیران با بهانه های مختلف از جمله نداشتن وقت کافی، نبود افراد مجرب و کارآزموده و نیز نبود فرهنگ را دلیل به ثبت نرسیدن وقایع پروژه های نفتی عنوان کردند.

وی ثبت وقایع در اجرای پروژه ها را نقش کلید برشمرد و گفت: باید در ثبت وقایع پروژه های نفتی سه شرط کلیدی از جمله، نباید سانسور صورت گیرد، به نیروها آموزش داده شود و راست گویی در ثبت وقایع رعایت شود تا این وقایع در بررسی اجرای پروژه ها به مدیران کمک کند.

خمینی اظهار داشت: آنچه که در پایان پرژه ها باقی می ماند تنها آموخته و دانش است بنابراین باید ثبت وقایع در طرحهای نفتی را در کشور جدی بگیریم چرا که این این پروژه ها و سرمایه عظیم ملی مثل جزیره منفک عمل می کند و بررسی هر کدام از طرحها خودش تجربه و دانش کافی را در اخیتار مدیران قرار می دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پروژه ، نفت ، ثبت ، وقایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار