فرمانده پليس راه مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيكي امروز و فردا در محور هاي كندوان (كرج - چالوس)، هراز و فيروزكوه در حوزه استحفاظي پليس راه استان خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: با توجه به تعطيلات پايان هفته و نيز براي افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيكي در اين محورها اعمال خواهد شد.

وي افزود: بر اين اساس تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 18مهر تا ساعت 24 روز جمعه 19مهر از محورهاي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز و فيروزكوه و بر عكس ممنوع است.

او با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد انواع تريلي و كاميون از محور كرج - چالوس ادامه داد: همچنين تردد انواع وسائط نقليه از ساعت 15روز جمعه الي ساعت 20 روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 و 30 دقيقه روز جمعه الي 10روز شنبه از 15 كيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد هر نوع تريلي از محور هراز، گفت: تردد تمامي كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و همچنين از ساعت شش الي ساعت 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است. وي افزود: تردد هر نوع تريلر به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و نيز از ساعت شش صبح الي 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و برعكس ممنوع است.

فرمانده پليس راه مازندران همچنين اعلام كرد: هم اكنون وضعيت ترافيك در محورهاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز، فيروزكوه و كياسر به سمت ساري در حوزه استحفاظي پليس راه استان عادي و روان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.