دبيرکل حزب آزادي با اعلام اينكه كليات نحوه برگزاري كنگره پاييزي حزب متبوعش به تصويب شوراي مركزي رسيده است، گفت: كليات اصلاح آئين‌نامه اصلاح‌طلبان نيز در جلسه اخير جبهه مطرح شد.

"مجيد محتشمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخير جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در اين جلسه كليات مربوط به آئين‌نامه اصلاح‌طلبان مطرح و با توجه به پيچيدگي و گستردگي موضوع پي‌گيري و اصلاح آئين‌نامه به جلسات بعدي اين جبهه موكول شد.
 
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان اضافه كرد: موضوعاتي چون برگزاري همايش جبهه اصلاح‌طلبان، بررسي و ضرورت منشور رقابت‌هاي سياسي ميان جريانات مهم سياسي کشور نيز به دليل طولاني شدن بحث در جلسات آينده جبهه بررسي خواهد شد.  
 
محتشمي با اشاره به جلسه اخير حزب متبوعش، گفت: كليات نحوه برگزاري كنگره حزب آزادي در اواسط پاييز، بررسي و به تصويب شوراي مركزي حزب رسيده است.
 
دبيرکل حزب آزادي با بيان اينکه آرم آزادي جهت اعطا به شخصيت شايسته اين نشان تهيه شده است، خاطر نشان كرد: در اين جلسه فرد لايق نشان آزادي توسط اعضاي حزب تعيين شده و با هماهنگي‌هاي لازم با اين شخص در اولين فرصت در راستاي برگزاري كنگره نتيجه‌گيري خواهيم كرد.

گفتني است پيش از اين "مجيد محتشمي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از ضرورت تعيين منشور رقابت‌هاي سياسي ميان جريانات مختلف سياسي در کشور، همچنين از اعطاي نشان آزادي از سوي حزب متبوعش به شخصيتي سياسي خبر داده بود (اينجا).
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار