سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور گفت: تریبون‌های مراسم دینی، مذهبی و نماز با روحانیت است و این یک توانمندی بزرگ است که می‌تواند در پیشگیری از جرایم، کمک فراوانی به پلیس در جامعه کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سرهنگ سیدحسن حسینی در جلسه هم‌اندیشی پلیس و روحانیت در تکیه ابوالفضلی نیشابور، افزود: در آسیب‌های اجتماعی سخنان شما و بازگو کردن این آسیب‌ها و تبعات آن در جامعه می‌تواند بسیار در بین خانواده‌ها موثر باشد.

وی اظهار داشت: گاهی یک فتوای مجتهد جامع‌الشرایط بسیار موثرتر از بسیاری از کارها و خبرهای مختلف در جامعه است.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور عنوان کرد: باید مردم را با آسیب‌های ماهواره‌ها، مشروبات الکلی، مواد مخدر و تهدیدات فرهنگی دشمن در قسمت‌های مختلف آشنا کرد و این وظیفه روحانیت است.

حسینی خاطرنشان کرد: امنیت پایداری در طول سال گذشته توسط مسئولان ادارات و دستگاه قضایی ایجاد شده است.

وی یادآور شد: مردم‌داری رمز موفقیت پلیس است و نیروی انتظامی سعی می‌کند در کنار مردم ماموریت‌های خود را به‌صورت احسنت انجام دهد.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: روحانیان مسائل و مشکلات موجود در نیروی انتظامی را از طریق عقیدتی و سیاسی به ما منتقل کنند.

حسینی اضافه کرد: روحانیت می‌تواند بسیار کمک‌کار موثر و خوبی برای مجموعه نیروی انتظامی باشند و مشکلات که مربوط به ناجا است به ما انتقال دهند.

 

برچسب ها: روحانیت ، پیشگیری ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.