معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت:آسفالت سواره و بزرگراه شهید بابایی و 4 نقطه منطقه با پخش 12 هزار تن اسفالت بهسازی و مناسب سازی شد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور سهولت در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، بهسازی و مناسب سازی آسفالت مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی بعد از پل استخر در فضایی به مساحت 16000 مترمربع در دستور کار قرار گرفت و تا پایان ماه جاری به پایان می رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 در ادامه از بهسازی معابر بزرگترین شهرک مسکونی منطقه 4 خبر داد و تصریح کرد: در ادامه طرح بهسازی و اسفالت و جدول بندی معابر، معابر امید به عنوان بزرگترین شهرک منطقه در فضایی به مساحت 3790 مترمربع بهسازی شد.
محبوبی اظهار داشت: عملیات مخلوط ریزی و تسطیع خیابان هنگام از چهارراه استقلال تا خیابان فرجام در فضایی به مساحت 33000 مترمربع بهسازی شد.
وی با اشاره به آسفالت انجام شده در معابر حاشیه محله شمیران نو ضلع جنوب خیابان استقلال ادامه داد: در این محدوده از منطقه 288 تن آسفالت در فضایی به مساحت 2150 مترمربع به همراه جدول گذاری به طول 200 متر اجرا شد.
محبوبی خاطرنشان کرد: در مجموع در مهرماه جاری بیش از 12 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و محلی سطح منطقه پخش شده است./
برچسب ها: شرق ، شهرداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار