تیم صبا که این روزها حاشیۀ فوتبال دامن آنرا هم گرفته است، با 14 امتیاز در ردۀ دهم جدول هفته دوازدهم لیگ سیزدهم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها که بازی های لیگ به تعطیلی رسیده و بیشتر تیم ها و عوامل آنها درگیر مسائل حاشیه ای و تبانی هایشان هستند فرصت را غنیمت شمرده و به بررسی وضعیت تیم فوتبال صبای قم در دو لیگ دوازدهم و سیزدهم می پردازیم.

تیم فوتبال صبا که به دست مایلی کهن رهبری می شود در سال گذشته یعنی دوازدهمین دورۀ لیگ برتر با 16 امتیاز در ردۀ دهم جدول جای داشت.

این تیم 12 بار با حریفان به رقابت پرداخت و توانست 4 بار به پیروزی برسد. 4 بار به تساوی مقابل حریفان بسنده کرد و متاسفانه 4 بار طعم تلخ شکست را چشید.

این تیم رد دوازده بازی خود توانست 16 گل را وارد دروازۀ حریفان کندو در مقابل نیز 13 گل  از آنها دریافت کرد و با تفاضل گل +3 در سکوی دهم لیگ نشست.

نکتۀ جالب توجه این تیم فوتبالی این است که در هفتۀ دوازدهم لیگ سیزدهم مثل اینکه جانمان را باید در دستمان بگیریم و بازی کنیم.

اگر برای من در این بازی اتفاقی می افتاد و ضربه چاقوی آن شخص به من برخورد می کرد تکلیف چه بود.

مسئولین تیم گچساران باید از این حادثه ها جلوگیری کنند و نگذارند کار به اینجا بکشد.

در حال حاضر 5 تیم در لیگ برتر هستند که برای کسب عنوان دوم تا پنجم جدول تلاش می کنند.

اگر تیمی بخواهد ببازد و تماشاگرانش به زمین حمله کنند که سنگ روی سنگ بند نمی آید.

در هفته گذشته به دلیل مشکلات داوری در چند بازی تماشاگران به زمین هجوم آورده اند.

رهبری در ادامه تصریح کرد: فدراسیون و تیم ها باید چاره ای بیندیشند. قرار بر این نباشد که برای مشکلات داوری و باخت یک تیم تماشاگران به بازیکنان حمله کنند و جان آنها را به خطر بیندازند.

خوشبختانه رئیس فدراسیون با من تماس گرفتند و جویای  کامل حادثه ها بودند.

به دلیل اینکه در هفته ای که گذشت حادثه زیاد رخ داد جلسه کمیته انضباطی به هفته ی بعد موکول شد.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد در پایان خاطرنشان کرد: تیم گچساران در هفته ی جاری استراحت دارد. اما امیدوارم که با حمایت مدیرعامل گچساران و مسئولین فدراسیون هندبال مسائل پیش آمده حل شود و دیگر حادثه مشابه با این مسئله در هیچ رشته ای پیش نیاید./آق
برچسب ها: صبا ، فوتبال ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار