سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:‌ یکی از عوامل اصلی و دلایل عمده فساد در فوتبال پرداختی‌های میلیاردی در این رشته است که تفاوت فاحش دستمزدها نمایان و آشکار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد افزود: ضعف نظارت فدراسیون و وزارت ورزش و همچنین فعال نبودن کمیته‌های اخلاق و سالم‌سازی از علل و عوامل ریشه دواندن فساد در فوتبال است که کمیسیون اصل 90 مجلس در این زمینه ورود جدی پیدا کرده است.

وی گفت: جلسات بررسی مربوط به فساد در ورزش و رشته‌های مختلف دیگر در دستور کار این کمیسیون است و ما سعی داریم با همراهی اهالی فوتبال و سایر رشته‌ها زمینه‌ها و ریشه‌های این فساد که در شأن ملت ایران نیست بشناسیم و نسبت به جراحی و ترمیم و مداوای آن اقدامات ضروری و فوری را انجام دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده فساد در فوتبال و گزارش مربوط به آن بعد از تشکیل جلسه با داوران، مربیان و بازیکنان دعوت شده به کمیسیون جمع‌بندی شده و به قوه قضاییه ارسال شده است، یادآور شد: ما از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم برای برون رفت از این مشکل در کنار اقدامات قوی نظارتی کمیته‌های سالم‌سازی و مبارزه با فساد و اخلاق را تشکیل داده و نسبت به این موضوع با دقت نظر بیشتر اقدام کنند.

افضلی‌فرد به همکاری‌های خوب دست‌اندرکاران فوتبال با کمیسیون اصل 90 مجلس اشاره کرد و گفت: ما همچنان بحث فساد در ورزش را پیگیری می‌کنیم و حتماً بعد از رشته فوتبال به سراغ سایر رشته‌ها نیز خواهیم رفتب/.

برچسب ها: اردبیل ، فساد ، در ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.