"نسيم" غيراز نمايش دادن عمده‌اي از خاطره‌برانگيزترين تصاوير و صداهاي گذشته و غيراز تمرين انگيزه كه در قالب مسابقات فرح‌بخش تلويزيوني براي ما دست و پا خواهد كرد....

باشگاه خبرنگاران؛ نسيم يعني باد ملايم و خنك، يعني بوي خوش

اما بياييد معناي ديگري از اين واژه بجوييم كه مثل خود نسيم، آنچنان كه در واقع هست، صميمي و راحتي‌بخش باشد.
مي‌شود گفت نسيم يعني نشاط، سرگرمي، ياد و خاطره و مسابقه
بله! دنبال واژه‌هاي عجيبي نگشتيم و ديديد كه اتفاقا چقدر خوب شد و قبول داريد لابد كه اگر پاكي كودكي‌مان را و اگر صداقت قديم را و صفاي گذشته اما از دست نرفته را و اگر آن همه تلاش و پويايي پاك بچه‌گانه را به امروز بياوريم كوچه‌ها تا ته پر از چنار و انار و اقاقي مي‌شود و سنجاقك‌ها و گل‌ها و ديگر اشياي دنيا همه دوباره به چشم مي‌آيد.

آنگاه ما از ته دل مي‌خنديم و هر شب دوباره بند ديگري به دل هم مي‌بنديم.

شبكه "نسيم" افتتاح شد. 

اين بيست و يكمين شبكه سيماي جمهوري اسلامي است و كار بزرگي كه قرار شده انجام دهد ساده كردن تمام معادلات پيچيده خواهد بود.
بياييد براي نشاط ، براي سرگرمي‌هاي دور هم، بياييد براي ياد و خاطره و براي رقابت‌هايي كه تمرين پويايي هستند، بياييد همه براي اين شبكه برنامه بسازيم!

"نسيم" غير از نمايش دادن عمده‌اي از خاطره‌برانگيزترين تصاوير و صداهاي گذشته و غير از تمرين انگيزه كه در قالب مسابقات فرح‌بخش تلويزيوني براي ما دست و پا خواهد كرد و همين‌طور غير از نشاطي كه دارد و دل‌هامان را خنك مي‌كند، چيز ديگري هم با خود خواهد آورد؛
اين شبكه شايد براي همه‌ي ما مردم تمرين گفتگو در معركه‌اي عمومي است.

گفته‌اند كه فيلم‌هاي خودتان را براي اين شبكه بفرستيد و تا همين اكنون انبوهي از كارهاي جالب و ديدني به دست معمران سيما رسيده.
تصورش را بكنيد؛ 
شبكه‌اي با 75 ميليون برنامه‌ساز، پر از لحن‌هاي گوناگون،‌ پر از لحظه‌هاي شيرين و نمكين كه شكار شده‌اند و پر از صميميت ميان مردم ايران، اين شبكه چه غوغايي مي‌كند.

چقدر خوب شد كه نسيم وزيد و چقدر خوب شد كه از اين به بعد كانال 21 داريم.

يادداشت از: ميلاد جليل زاده

انتهاي پيام
برچسب ها: برنامه ساز ، نسیم ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار