رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار جنوب گفت: یکی از افتخارات پلیس راهور شهرستان رودبار کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در این شهرستان است و تصادفات در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمزه طغرلی اظهار داشت: پلیس امروز در خدمت مردم و در کنار مردم است و در کنار پلیس بودن و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با زندگی ایمن و بدون خطر برابر است.

وی افزود: یکی از افتخارات پلیس راهور شهرستان رودبار کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در این شهرستان است و تصادفات در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

طغرلی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط این نهاد در شهرستان رودبار ابراز داشت: با همکاری آموزش و پرورش رودبار کارگاه‌های آموزشی در مدارس و مهدهای کودک در راستای تقویت پایه اصولی فرهنگ و ترافیک برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در ادارات این شهرستان به عنوان الگوی مردم در راستای رواج فرهنگ ترافیک خاطرنشان کرد: بنرهایی با موضوع ترافیک در سطح شهر نصب شده و بروشورهای ترافیکی جیبی نیز در تقاطع‌ها توسط واحدهای گشتی توزیع شده است.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار جنوب گفت: به مناسبت هفته ناجا اغلب موتور سیکلت‌ها و خودروهای توقیفی که منع قانونی نداشتند توسط یگان‌های پلیس راهور ترخیص می‌شوند.
برچسب ها: کرمان ، رودبار ، تصادفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.