دکتر فیروز کوهی از برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف در این هفته خبر داده و از علاقه مندان دعوت به شرکت در آنها نمود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فیروزکوهی ،مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: این هفته فرصتی است برای اینکه اعلام کنیم فضا میراث مشترک همه بشریت است و اینکه همه ملت ها می توانند برای استفاده صلح آمیز از فضای ماوراء جو به فضا دست یابند. 

وی برنامه های هفته جهانی فضا را در دو بخش علمی و تخصصی و نیز برنامه های عمومی و ترویجی به شرح ذیل اعلام و از علاقه مندان دعوت کرد تا فعالانه در این برنامه ها شرکت نمایند. 

بازدید از آسمان نما، برگزاری نمایشگاه هایی در زمینه فضا در مدارس و مسابقه نقاشی، مقاله نویسی، ساخت ماکت و طرح ها و ایده های جدید در امور فضایی، برگزاری سمینار و همایش های علمی و . . .را از برنامه های این هفته ذکر کرد. 

وی افزود: همایش سمینار مرکز طراحی و توسعه ساماندهی فضایی، همایش مروری بر دستاوردهای یک سال گذشته سنجش از دور سازمان فضایی ایران، همایش علوم و اکتشاف فضایی، همایش امنیت فضا از منظر پدافند غیر عامل، همایش توسعه ی ایستگاه های زمینی از نگاه هدایت و کنترل، همایش آشنایی با عملکرد سیستم های VSAT ، همایش فناوران فضایی، همایش های دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه خواجه نصیر طوسی و برنامه های متنوعی در شهرهای اصفهانی، تبریز و شیراز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته ی جهانی فضا در ایران است. َََ/ح

انتهاي پيام/

برچسب ها: فضا ، فناوری ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار