سامانه سرد بارشی روی سواحل دریای خزر تا اواخر وقت چهارشنبه در این مناطق مستقر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "دوشنبه 15مهرماه 92" اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه سرد بارشی روی سواحل دریای خزر تا اواخر وقت چهارشنبه در این مناطق مستقر است لذا در این مدت سواحل دریای خزر،استان اردبیل و با شدت کمتری برای استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و بتدریج شمال کشور بارش باران، وزش باد و گاهی رعدو برق پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، در همین مدت در مناطق مرتفع استان گیلان و شمال غرب کشور بارش برف دوراز انتظار نیست و و همچنین در دو روز آینده دمای هوا در سواحل دریای خزر و با میزان کمتری در دیگر نقاط نیمه شمالی کاهش می یابد وشدت بارش ها طی امروز و فردا در استان های گیلان،غرب مازندران و اردبیل خواهد بود.

لازم به ذکر است، طی امروز و فردا وزش باد و گردو خاک در مناطق مرکزی و جنوب غرب موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق می شود و همچنین امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر در این مدت مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری، گاهی وزش باد ودر ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 30 درجه و درکمترین حالت به 16 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار