رقابت‌هاي روز نخست جام بين‌المللي كشتي آزاد ديميتري كركين در شهر ياكوتسك روسيه برگزار شد و یونس سرمستی به مدال برنز جام بين‌المللي كشتي آزاد ديميتري كركين دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومي اداره ي كل ورزش و جوانان استان، در وزن ۵۵ كيلوگرم اين مسابقات «يونس سرمستي» در دور نخست با نتيجه ي هفت بر صفر از سد كشتي گير روسيه گذشت و «فرهاد جلايي» نيز با همين نتيجه، نماينده ي مغولستان را مغلوب كرد.

اين دو كشتي گير در دور دوم به مصاف يكديگر رفتند كه در حالي كه مسابقه با نتيجه ي ۹بر چهار به سود سرمستي پيش مي رفت، جلايي به مسابقه ادامه نداد.

سرمستي در دور سوم اين مسابقات نيز مقابل كشتي گير روس با نتيجه هفت بر صفر به برتري دست يافت؛ اما در دور چهارم و مرحله نيمه نهايي مقابل حريف روس خود ضربه فني و راهي ديدار رده بندي شد. به اين ترتيب فرهاد جلائي در اين وزن از دور رقابتها كنار رفت. سرمستي در ديدار رده بندي نيز مقابل فرانك پيريلي از آمريكا با نتيجه ۶ بر ۴ پيروز شد و به مدال برنز رسيد.

یونس سرمستی مدال طلای جهانی جوانان جهان را در این وزن در کارنامه درخشان خود دارد.

رقابتهاي سه وزن دوم اين مسابقات روز يكشنبه برگزار مي شود كه مصطفي قياسي دیگر کشتی گیر آذربایجانشرقی و پيمان ياراحمدي در وزن ۷۴ كيلوگرم به مصاف حريفان مي روند.

تيم ايران در اين رقابتها در وزن هاي ۶۰ و ۹۶ كيلوگرم نماينده ي ندارد.

گفتني است :ششمين دوره رقابتهاي بين المللي كشتي آزاد جام ديميتري كركين روزهاي شنبه و يكشنبه هفته جاري با حضور كشتي گيراني از بيست كشور دنيا در شهر ياكوتسك روسيه در حال برگزاري است./س

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، مدال برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.