"علیرضا سمندر" رئیس فدراسیون کاراته در حکمی "سیامک صحرانورد" را به عنوان مشاور اجرایی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "سیامک صحرانورد" که 15 سال است به عنوان رئیس هیات کاراته کارگران کشور فعالیت می کند و دارای دان 7 کاراته است در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته گفت: برای کمک و همفکری به فدراسیون کاراته آمده ام و معتقدم هرچه تفکرات یک خانواده همسوتر باشد، پیشرفت و رسیدن به اهداف سریعتر رخ می دهد.

وی افزود: کاراته ایران در این سالها پیشرفت خوبی داشته اما برای اینکه بتواند جایگاه قبلی خود را در جهان بدست آورد نیاز به همدلی و کمک همه خانواده اش دارد.

صحرا نورد در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته گفت: از لحاظ فنی، تیم ملی وضعیت مناسبی دارد و نتایج خوبی در چند مسابقه اخیر کسب کرده است. جوانگرایی که در تیم کنونی هست برای آینده کاراته می تواند مفید باشد اما به نظر من تلفیق نیروهای جوان و با تجربه کمک بیشتری به رشد کاراته خواهد کرد.

وی کارگران را بازوان توانمند فدراسیون کاراته خواند و گفت: پیش تر هم برخی افراد از بخش کارگران به تیم ملی اضافه شده و در راستای کمک به این رشته فعالیت کرده و نتایج خوبی را هم بدست آورده اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و کارگران بتوانند به کاراته کمک کنند.

صحرانورد که دارای چندین عنوان قهرمانی جوانان وبزرگسالان کشور است، 10 مدال طلای مسابقات کشوری کارگران، مدال طلای کاپ آسیایی هند در سال 1991، مدال نقره کاپ جهانی بوسنی هرزگوین در سال 2003 و مدال برنز کاپ جهانی مراکش در سال 2005 را در کارنامه دارد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: کاراته ، مشاور ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.