رئیس سامانه 1888 شهرداری منطقه 4 گفت: شهرداری منطقه 4 تهران در 6 ماهه اول سال جاری با پاسخگویی و تعیین تکلیف بیش از 95 درصد از درخواست های تلفنی شهروندان از لحاظ کیفیت رسیدگی در ردیف مناطق برتر قرار گرفت.

هادی صدیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: منطقه 4 در 6 ماه اول امسال با 2556 پیام ورودی در مقایسه با مناطق 22 گانه شهرداری تهران در رتبه 4 و بالغ بر 8.1 درصد ورودی پیام را به خود اختصاص داده است که بیش از 95 درصد پیام های واصله تعیین شده است و ازلحاظ کیفیت رسیدگی در ردیف مناطق برتر قرار دارد.

رئیس سامانه 1888 منطقه 4 ادامه داد: مهمترین گروه موضوعات پیام ها در مدت 6 ماهه سال 92 شامل حمل و نقل عمومی و امور شهری  می باشد که بیشترین موضوعات پیام مربوط به تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، تعیین و نظارت بر دریافت هزینه حمل و نقل عمومی و نظارت شهر می باشد.

صدیقی با اشاره به جذب ناظرین افتخاری 1888 اظهار داشت: در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی، آگاهی بخشی و افزایش مشارکت شهروندان، ضمن حضور در مدارس و مساجد و جذب ناظرین افتخاری، آموزش های کاربردی باموضوعات عمومی و تخصصی در حوزه های مرتبط با فعالیت های شهرداری به ناظرین ارائه می شود.

وی کسب استاندار ISO 10002  توسط سامانه 1888 را یکی از مهمترین دستاوردهای این منطقه در حوزه رضایتمندی شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد: با سر لوحه قرار دادن پاسخگویی مناسب به شهروندان در راستای شعار محوری شهروند مسئول مدیر پاسخگو توانستیم استاندارد ISO 10002 رسیدگی به شکایات مردمی در سال جاری توسط این اداره دریافت شده است.
برچسب ها: مدارس ، مساجد ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار