مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر در حوزه قطع سهمیه آرد یارانه ای نانوایی‌های متخلف شهر تهران خبر داد و گفت: سهمیه قطع شده در اختیار واحدهای نانوایی اطراف قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، معصومه رضایی در خصوص تصمیم کارگروه آرد و نان استان تهران در برخورد با تخلفات در حوزه گرانفروشی نان اظهار کرد: قطعی سهمیه آرد یارانه ای واحدهای نانوایی از تصمیمات مأخوذه است.

رضایی بیان کرد: سهمیه آرد یارانه ای نانوایان متخلف برای مرتبه اول به مدت یک ماه، برای بار دوم سه ماه و در صورت اصرار به گرانفروشی و کم فروشی به صورت دائمی قطع خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بر ضرورت توجه دقیق و جدی به موضوع قطع سهمیه‌ها، تاکید و عنوان کرد: همه تلاش ما در کارگروه آرد و نان استان تهران بر این است که تأمین نان مردم با مشکل مواجه نشود.

وی پراکنش نانوایی‌ها در نقاط مختلف شهر تهران را مناسب اعلام کرد و افزود: شهروندان تهرانی از دسترسی خوبی به نانوایی‌ها با انواع پخت برخوردار هستند.

رضایی با تاکید بر تقویت برخی مناطق به لحاظ وجود واحد نانوایی، گفت: به اتحادیه نانوایی‌های سنتی و سنگکی اعلام شده اگر متقاضیان جدید تقاضامند هستند در مناطقی که نانوایی کم است یا کمتر در دسترس قرار دارد فعالیت داشته باشند، می‌پذیریم که واحدها شروع به کار کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: قطع سهمیه‌ها نباید به گونه‌ای باشد که کمبود نان در شهر تهران را رقم بزند و در این زمینه تدبیری که اندیشیده شده، این است که سهمیه قطع شده در اختیار واحدهای نانوایی اطراف قرار بگیرد تا در زمینه تأمین نان با هیچ مشکلی مواجه نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار