مدیر کل شهرداری منطقه ۲۱ تهران از اجرای مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در این منطقه از پایتخت خبر داد.

سید محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران که همراه با جمعی از معاونین اداره کل متبوعش در منطقه ۲۱ تهران حضور یافته بود؛ به اجرای مرحله دوم طرح ۳۶٠ درجه" اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی دوره فعلی در شهرداری، ارتقا کمی و کیفی خدمت به شهروندان است که در طرح ۳۶٠ درجه به صورت ریزبینانه‌ای دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف این طرح در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و نیز فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: محور اصلی در این طرح، نواحی شهر تهران است که با حضور میدانی در شهر، نیاز‌های مختلف بهبود کیفیت خدمات برداشت شده و در کمترین زمان ممکن اجرایی می‌شود.

فیاض به عملکرد نواحی سه گانه منطقه ۲۱ در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش‌های مختلف سه هزار و ۵۲ مشکل شناسایی شده است که پس از اجرای مرحله اول، یک هزار و ۸۷۰ معضل در نواحی سه گانه رفع شده و نیاز به پیگیری و تلاش دو چندان است تا کل مشکلات و معضلات تا نیمه آبان ماه ۱۴۰۳ برطرف شود.

محسن امیدیان شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز با اشاره جدیت این منطقه در اجرای طرح ۳۶٠ درجه و نتیجه بازید گفت: نگاه شهرداران نواحی به پروژه‌ها و طرح‌ها می‌بایست از دید شهروندان باشد و نکات ریز را ببینند، زیرا تا زمانی که شهرداری وظایف خود را به درستی انجام می‌دهد همه چیز درست است ولی اگر یک روز به انجام وظایف خود نپردازد نارضایتی به وجود می‌آید.

در این نشست با تشریح برخی اقدامات منطقه ۲۱ در طرح ۳۶٠ درجه به بررسی نقاط ضعف و قوت ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری‌های نواحی منطقه پرداخته شد.

وی در بازدید میدانی از معابر ناحیه یک منطقه ۲۱ به بررسی نقاط قابل ترمیم و خدمت نواحی پرداخت و بر ضرورت بهبود کیفی ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد.

فیاض ضمن تأکید در تسریع اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه گفت: شناسایی و رفع دقیق معضلات عمرانی و ترافیکی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می‌رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا، رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.

در این بازدید همچنین تسریع در اجرای طرح ۳۶۰ درجه در دستور کار شهرداران نواحی و معاونین حاضر در بازدید قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار