عضو هیأت مدیره پست گفت: رضایت مشتریان منوط به افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات پستی است.

معصومی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیریت هزینه موجب پیشرفت پست کشور است و نهادینه شدن این امر در اذهان تمامی همکاران موجب پیشرفت کشور است.

و ارتقای میزان رضایت مشتریان منوط به افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات است.

وی ادامه داد: اخذ گواهینامه ایزو و افزایش بهره وری و کیفیت عزم جدی مسئولان پستی و همه کارکنان را می طلبد. /ف

برچسب ها: گواهینامه ، مشتریان ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار