مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری، از خرید 24 هزار تن گندم از کشاورزان این استان در سالجاری خبر داد.

محسن ضیایی گفت: این میزان گندم به صورت تضیمنی به عنوان گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده است.
وی افزود: نرخ خرید گندم با 800 ریال افزایش برای هرکیلوگرم از هفت هزار و 200 ریال به هشت هزار ریال رسیده است.
ضیایی اظهار داشت: به هر میزان که کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری، گندم تولید کنند شرکت غله خرید تضمینی و پرداخت وجوه آن را برعهده می گیرد و کشاورزان در این خصوص هیچ گونه دغدغه خاطری نداشته باشند.
وی افزود: کشاورزان برای تحویل گندم خود می توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا 16 عصر به سیلوی دولتی استان چهارمحال و بختیاری (شهید استکی) مراجعه کنند و در صورت استقبال امکان تمدید ساعات کار روزانه نیز وجود دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور، ظرفیت ذخیره سازی گندم در این استان را130 هزار تن اعلام کرد و گفت: از این میزان100هزار تن مربوط به بخش خصوصی و بقیه بخش دولتی است.
وی افزود: هم اکنون هشت باب کارخانه آرد با ظرفیت تولید 180 هزار تن در سال در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.
ضیایی اظهار داشت: بر این اساس تمامی کشاورزانی که گندم های خود را پیش از افزایش قیمت به شرکت غله و یا شرکت های تعاونی تحویل داده اند با ارائه رسید فروش خود می توانند ما به التفاوت قیمت را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: گندم در استان چهارمحال و بختیاری در دو منطقه گرمسیر و سردسیر برداشت می شود که مناطق گرمسیر شامل: شهرستان لردگان و کیار و مناطق سردسیر شامل: شهرستان های بروجن و شهرکرد است. /س
برچسب ها: خرید ، تضمینی ، گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.