مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا، مردمداری و برخورداری از اعتماد و مشارکت مردم را از ویژگی های پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت های سازمانی بیان کرد.

در این پیام با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به جان برکفان این نیرو در استان چهارمحال و بختیاری آمده است: بهره از عنصر خلاقیت و روز آمدی از دیگر ویژگی های نیروی انتظامی مقتدر برای تأمین امنیت شهروندان در جامعه اسلامی امروز است.
این پیام می افزاید: پس از 8 سال های دفاع مقدس و سربلندی ایرانیان در آن جنگ نابرابر در مقابل نظام سلطه و استکبار، نیروی انتظامی در سازماندهی نوین خود با هوشمندی و درک درست از شرایط کشور و با عبور از دشواری ها و پیچیدگی های متعارف خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و ایفاگر نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کرده است.
در ادامه پیام تبریک نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، قانونمداری و اقتدار و قاطعیت پلیس در مقابله با قانون ستیزان و اخلالگران عرصه های نظم اجتماعی به عنوان رسالت خطیر و دائمی جان برکفان نیروی انتظامی توصیف شده و آمده است: اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری و روزآمدی و با رویکرد تکلیف مدارانه، نیروی انتظامی را در عرصه های مختلف ماموریتی خود از توان برتر دفاع از امنیت کشور برخوردار کرده است.
در پایان این پیام آمده است: نیروی انتظامی با تحول و تعالی بخشی عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری و روز آمدسازی ساختار، آموزش، ابزارها و شیوه های عملیاتی خود و تربیت نیروی انسانی متخصص و ورزیده در شرایط مطمئن و قابل اعتماد به سر برده و رضایت مردم از عملکرد پلیس بیانگر این واقعیت است.
از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون مداری و روزآمدی به عنوان شعار امسال این هفته نامگذاری شده است./س
برچسب ها: مردمداری ، اعتماد ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.