بشتابید: گوشی LG G2 را با پنجاه در صد تخفیف بخرید!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بشتابید: گوشی LG G2را با پنجاه در صد تخفیف بخرید!عرضه رسمی تلفن همراه هوشمند LG G2 از ۱۳ مهرماه در تهران....این تیترها نشان دهنده ی ورود تلفن پرچمدار امسال ال جی، یعنی G2 به بازارایران است.


مطالب بالا گویای این حقیقت است کمپانی LG پیشنهاد های متعددی را برای فروش بالای خود دربازار ایران در نظر گرفته است اگر میخواهید درباره این پیشنهادها بیشتر بدانید مطالب زیر را بخوانید:

مدتی از معرفی نسل بعدی گوشی Optimus G میگذرد و حالا دفتر نمایندگی ال جی در ایران اعلام کرده که برنامه های ویژه ای برای عرضه این گوشی در بازار موبایل دارد. طبق اعلام دفتر نمایندگی ال جی، صد نفر اولی که در روز سیزدهم مهرماه در فروشگاه مدیا شماره یک واقع در طبقه پنجم پاساژ قائم تهران حضور یابند و این گوشی را خریداری کنند، از پنجاه درصد تخفیف بهره مند خواهند شد. این فروش از ساعت یازده صبح امروز آغاز شد اما قطعاً از اولین ساعات روز جمعیت زیادی برای خرید این گوشی منحصر به فرد حضور خواهند یافت.


طبق خبرهای رسیده، قیمت این گوشی در زمان ورود به بازار کمتر از دو میلیون تومان است و در نتیجه کمپانی کره‌ای سازنده‌اش تمام تلاش خود را برای ارائه یک محصول متفاوت به خرج داده است. یکی از لوازم جانبی همراه G2 کاور هوشمند آن است که ال جی نام QuickWindow را برایش انتخاب نموده. حال ال جی در وب‌لاگ فارسی خود پستی را منتشر کرده که احتمال عرضه مجانی این کاور به خریداران LG G2 و همچنین تخفیف ویژه برای خریدارن را در ذهن شکل می‌دهد.قیمت آن برای صد خریدار اول کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود!


کاور هوشمند QuickWindow علاوه بر محافظت از تلفن LG G2بخشی از صفحه نمایش را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در آن می‌توان ویجت‌های از پیش طراحی شده مانند ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش داد. ال جی امروز در بلاگ رسمی خود اینطور نوشته است:

در مطالب گذشته با قابلیت‌های قاب QuickWindow و LG G2 آشنا شدیم.

حال خبری خوب برای خریداران LG G2.....

اگر شما هم دوست دارید LG G2 خریداری کنید....

اگر دوست دارید همراه با خرید QuickWindow هدیه بگیرید ....

اگر دوست دارید تخفیفی ویژه هنگام خرید LG G2 داشته باشید ....

کمی، فقط کمی همراه ما باشید ........

پیشنهاد دیگر LG برای خریدارن این است که 713 نفری که تا تاریخ 92/07/13 بتوانند با پر کردن فرم پیش خرید ال جی G2 اقدام به پیش خرید این گوشی نمایند در صورت تایید مشخصات گوشی می توانند G2 را به همراه یک عدد قاب QuickWindow در درب منزل خود تحویل بگیرند.

اما حرف آخر... باید صبر کرد تا نقاط قوت و ضعف G2را در دستانمان احساس کنیم وبعد نظر قطعیمان را در این باره اعلام نماییم.


گزارش از پریسا کابلی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
بهترین گوشیه دنیاست و بس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۲۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با چه زبانی از زحمات شما تشکر کرد
آخرین اخبار