مربی تیم فوتبال فولاد در خصوص دعوت نشدن بازیکنان این تیم به تیم ملی گفت: نمي دانم چرا دستیاران کی روش در تمرین و بازیهای فولاد حاضر می شوند اما هیچ کدام از بازیکنان را به تیم ملی دعوت نمی کنند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من متعجبم که تیم فولاد خوزستان که با اختلاف 3 امتیاز در صدر جدول قرار دارد هیچ کدام از بازیکنانش به تیم ملی دعوت نشده اند. یعنی فولاد حتی استحقاق دعوت 3 بازیکن را ندارد؟

مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: از مظلومیت تیم فولاد سوء استفاده شده، الان چند سال است اگر بازیکنی هم از تیم ما انتخاب می کنند برای خالی نبودن عریضه است.

وی افزود: حتی زمانی هم که از بازیکنان تیم فولاد دعوت به عمل آمده برای بازیهای رسمی نبوده است. نگاه های نسبت به تیم ها و بازیکنان به نگاه خاصی تبدیل شده است.

سعداوي تصریح کرد: اگر ما بخواهیم در این خصوص اعتراضی هم کنیم نهایتاً می گویند که این سلیقۀ مربی است و من به عنوان یک مربی و بازیکن قدیمی نمی توانم قبول کنم که عدم دعوت بازیکنان تیم فولاد را به حساب سلیقه مربی بگذارند.

مربی فولاد خوزستان اظهار داشت: ما تلاش می کنیم که حریفانمان را شکست دهيم و با ارائه یک بازی تاکتیکی خوب نشان دهیم که بازیکنان ما استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند و قضاوت را به عهده کارشناسان و هواداران می گذاریم.

وی در خصوص شکست مقابل تیم نفت تهران گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی موقعیتمان نسبت به تیم نفت خیلی بیشتر بود اما شانس با ما یاری نکرد و نتیجه را به تیم مقابل واگذار کردیم.

سعداوی در خصوص درخشش دروازه بان تیم فوتبال نفت اظهار داشت: دروازه بان تیم نفت واقعاً روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. موقعیت هایی را از تیم ما گرفت که هر کسی توان این کار را نداشت و این مسأله تجربه ای برای بازیهای بعدی ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسأله ای که بسیاری از همکاران را آزار می دهد اعتراض بیش از حد به داور است. حتی در بازی پرسپولیس و صبای قم هر صحنه ای که داور سوت می زد معترض می شدند و این مسأله به داوری آسیب وارد می کند ما باید دست در دست هم دهیم تا شرایط مناسبي برای قضاوت داوران ايجاد کنیم زیرا فشار استرس مانع قضاوت عادلانه و صحیح می شود.

گفتنی است، تیم فوتبال فولاد خوزستان نوار پیروزی هایش مقابل نفت تهران پاره شده است.
از سویی دیگر کی روش سرمربی تیم ملی ایران در لیست جدید تیم ملی از هیچ کدام بازیکنان تیم فولاد خوزستان دعوت به عمل نیاورده که این مسأله موجب دلخوری مسئولان باشگاه فولاد خوزستان شده است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار