همزمان با روز بزرگداشت حافظ، جمعی از شاعران پیشكسوت كشورمان همچون علیرضا قزوه، سعید بیابانكی و فاضل نظری شنبه 20 مهر ماه در مراسم "عصر حافظ " در حوزه هنری به شعر خوانی خواهند پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ عباس یكرنگی مسئول پروژه های آموزشی و تشكیل كلاس های تخصصی در حوزه ادبیات، در خصوص برگزاری مراسم "عصر حافظ" در حوزه هنری گفت: برگزاری مراسم "عصر حافظ"  مقدمه ای برای برگزاری و شروع كلاس های حافظ شناسی دكتر علی اصغر دادبه در حوزه هنری است كه به گواه بسیاری از پژوهشگران ابیات كهن، ایشان یكی از حافظ شناسان بی بدیل معاصر در كشورمان است .

وی افزود: در این نشست سه تن از شخصیت های بر جسته ادب فارسی و حافظ شناسان كشور همچون؛ دكتر علی اصغر دادبه، استاد علی موسوی گرمارودی و استاد بهاء الدین خرمشاهی در مراسم "عصر حافظ" در خصوص حافظ و  تاثیر وی بر شاعران بعد از خود و جهان و نیز ادبیات و فرهنگ ایران و جهان سخنرانی خواهند كرد.

شعر خوانی علیرضا قزوه، سعید بیابانكی و فاضل نظری از دیگر برنامه های مراسم "عصرحافظ" در حوزه هنری است.

شایان ذكر است برگزاری كلاس های حافظ شناسی دكتر "علی اصغر دادبه" به دلیل استقبال حافظ پژوهان 10 روز دیگر تمدید شده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به روابط عمومی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه -نرسیده به پل حافظ- طبقه سوم مراجعه و یا با شماره تلفن 84172304،05،06 ،84172318 و موبایل30042060 0912   تماس حاصل نمایند.

همچنین علاقه ‌مندان برای حضور در مراسم "عصر حافظ" می توانند روزشنبه 20 مهر یاد شده از ساعت 30/15 به تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان حافظ - نرسیده به پل حافظ - حوزه هنری مراجعه كنند./ي2
برچسب ها: شعرخوانی ، بزرگداشت ، حافظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار