نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیمات متخذه در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شهرستان آذرشهر و منطقه توریستی کندوان اسکو به مناطق ویژه اقتصادی تبدیل خواهند شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، قره سید در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان آذرشهر به دلیل همجواری با جاده ترانزیتی و وجود بزرگترین شهرک صنعتی شمال غرب کشور، دارای اهمیت زیادی در منطقه است و تبدیل این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی می تواند موجب شکوفایی اقتصاد مبتنی برکشاورزی این شهرستان شود.

وي همچنین در خصوص ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی آذرشهر افزود: این شهرستان به جهت همجواری با مرکز استان و وجود معادن متنوع سنگ همواره نقش موثری در استان داشته و به عنوان قطب کشاورزی و دامداری شمال غرب کشور مطرح بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از رئیس کمیسیون اقتصادی و نمایندگان استان در مجلس تشکر کرد و گفت: آذربایجان شرقی یکی از با اهمیت ترین استان های کشور است که نمایندگان آن باید با مدیران استانی در جهت رشد استان و حل مشکلات تعامل داشته باشند.

وی با تاکید برلزوم استفاده حداکثری ازظرفیت‌های منطقه افزود: شهرستان آذرشهر و بخش های تابعه آن قابلیت‌های کم نظیری در توسعه اقتصادی و تولیدی استان دارد که این اهمیت زیاد و کار سنگین مسئولین را طلب می کند. /س

 

برچسب ها: قطب ، کشاورزی ، دامداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.