جوانان سوري در چارچوب خدمت سربازي به آموزشهاي نظامي به ويژه در شهر حلب در شمال سوريه ادامه مي‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ خبرنگار المنار از يکي از مراکز آموزشي جوانان سوري در حلب گزارشي تهيه کرده و جواناني را که با توجه به چالشهاي داخلي و خارجي با شور و اشتياق در حال فراگيري تمرينات نظامي هستند ، همراهي کرده است.

علي بدوي گزارشگر المنار در گزارش خود گفت خدمت سربازي يکي از مقاطع مهم در زندگي جوانان سوري به ويژه در شهر حلب است جايي که جوانان به ارتش ملحق مي شوند و آموزشهاي لازم را در چارچوب دفاع از کشورشان به خصوص در بحران کنوني مي بينند.

يکي از افسران ارتش سوريه گفت:« در اين مرکز افرادي را که به خدمت سرباز مي آيند تا به کشور خدمت کنند آموزش مي دهيم تا با باندهاي تکفيري و تروريستي مقابله و خاک سوريه را به طور کامل از دست اين گروهها آزاد کنند.»

نيروهاي در حال آموزش نيز جديدترين شيوه هاي رزمي را براي مقابله گروههاي مخالف آموزش مي دهند.يکي از سربازان در حال آموزش گفت:« ما به اين علت به ارتش سوريه پيوستيم که اين کشور با توطئه بزرگي روبروست.  ما آمده ايم تا آموزش ببينيم.»

به همان اندازه که داوطلبان سربازي در حلب براي آموزش از خود اشتياق نشان مي‌دهند مادران آنها نيز آمادگي خود را براي بخشيدن عزيزترين هستي خود براي دفاع از کشور ، اعلام مي کنند.
مادر يکي از اين سربازان گفت:« سرزمين خود را بهتر از گذشته آباد مي کنيم.تا زماني که در اين کشور جوانان و مردماني وجود دارند که عزم و اراده قوي دارند تا عزيزترين سرمايه خود را فداي کشور کنند اين کشور در امان خواهد بود. من سه پسر دارم که به سربازي رفته اند.»

يک نظامي سوري گفت:« پسر من نيز نظامي است. براي دفاع از کشور به خدمت سربازي رفته است.»

آنهايي که در اين مرکز آموزش مي بينند تأکيد کردند سربازان با وفايي براي خدمت به کشور در مقابل چالشهاي داخلي و خارجي هستند.
برچسب ها: جوان ، سوریه ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار