سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي از شناسايي برخي متهمان پرونده رشوه در فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفي‌ افضلي‌فرد نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پرونده رشوه در فوتبال اظهار داشت: کميسيون اصل نود به صورت جدي و قاطعانه پيگير اين موضوع است و احتمال دارد بخش عمده مباحث مرتبط با اين پرونده تا انتهاي اين هفته مشخص و روشن شود.
 
وي با اشاره به جمع‌آوري اسناد مربوط به رشوه در فوتبال در کميسيون اصل نود مجلس گفت: قرار است آقاي عليپور دبير رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال اسناد ديگري طي اين هفته به کميسيون ارائه کند.
 
سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس با بيان اينکه برخي از متهمان رشوه در فوتبال شناسايي شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اسناد جمع‌آوري شده در فدراسيون فوتبال و کميسيون اصل نود برخي از افراد رشوه دهنده يا گيرنده شناسايي شده‌اند؛ البته مقامات فدراسيون فوتبال هم با استناد به اسناد خود از شناسايي برخي متهمان خبر مي‌دهند.
 
افضلي‌فرد در پاسخ به اين سؤال که آيا تاکنون کسي در رابطه با اين پرونده دستگير شده است، گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم فردي دستگير نشده است.
 
وي با بيان اينکه جلسات کميسيون اصل نود در رابطه با بررسي رشوه در فوتبال ادامه خواهد داشت، گفت: قرار است کميسيون با بازيکنان، داوران و مسئولان ورزشي کشور جلساتي برگزار کند تا ابعاد بيشتري از اين موضوع مشخص شود.
 
سخنگوي کميسيون اصل نود همچنين خاطرنشان کرد: اين کميسيون پس از بررسي‌هاي خود و جمع‌آوري اسناد و اطلاعات مرتبط با اين پرونده گزارش نهايي خود را تهيه و در صحن علني مجلس قرائت خواهد کرد و سپس متهمان به دستگاه قضايي معرفي مي‌شوند.
برچسب ها: فوتبال ، کمیسیون ، رشوه ، متهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۲۱:۲۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
امیدوار به پاک سازی در فوتبال شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
واقعا خیلی از این مطلب روشن شدیم
آخرین اخبار