مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: در پاییز امسال و با هدف انتقال شیوه صحیح تربیت کودک به والدین، 10کارگاه مهارتهای فرزند پروری در سرای محلات شمال تهران برگزار می شود.

مریم کوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: کارگاههای آموزشی مهارتهای فرزند پروری با هدف ارائه آموزشهای لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قران ، سنت و روان شناسی در سرای محلات منطقه یک برگزار می شود.

کوهی بیان کرد: این کارگاهها با محوریت آشنا سازی خانواده ها از نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان با پیش بینی برنامه های  آموزشی مستمر برای آنها با رویکرد بازی، سرگرمی و مهارتهای ارتباطی برنامه ریزی شده است.

کوهی عنوان کرد: 15، 20 و 27 مهر ماه کارگاههایی با رویکرد بازی و سرگرمی در سرای محله دزاشیب، 17،10 و 21 مهر ماه کارگاههایی با رویکرد مهارتی ارتباطی در سرای محله گلابدره و 4 کارگاه در روزهای 18،4 و 25 آبان ماه و دوم آذر ماه در سرای محله زعفرانیه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر تشکیل می شود.

 کوهی خاطر نشان کرد: کارگاههای فرزند پروری ویژه مادران فرزند  تا 4  سال در نظر گرفته شده است و این کارگاهها در 4 فاز از ابتدای  امسال برنامه ریزی شده  که  فاز 1 با رویکرد امور مذهبی و دینی در سرای محله شهرک نفت و شهرک شهید محلاتی، فاز 2 با رویکرد امور تربیتی که شهریور ماه در سرای محله حصار بوعلی برگزار شد و فاز 3 با رویکرد بازی و سرگرمی در سرای محله دزاشیب  در حال اجرا است و فاز 4 با رویکرد مهارتهای ارتباطی در سرای محله زعفرانیه و گلابدره انجام می شود./

برچسب ها: منطقه ، تربیت ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار