مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حوزه فرهنگ، بستر مناسب و اولویت دارترویج ازدواج محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احد پازاج افزود: سبک زندگی نسل جدید تغییرکرده و می بایست برنامه ریزی ها برای این نسل با در نظر گرفتن ویژگیهای زندگی آنها همراه با فرهنگ سازی دراین زمینه باشد.

وی گفت: در امر ازدواج موانع و مشکلات متعددی وجود دارد که تغییر و دگرگونی ارزش ها وتفاوت معیارهای جوانان در ازدواج ازجمله مشکلات مهم به شمار می آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مصرف گرایی،تجمل گرایی،افزایش انتظارات و توقعات،گسترش تشریفات ازدواج،تاثیر جهیزیه و مهریه بر افزایش منزلت اجتماعی،تغییر ساختار خانواده ،فقدان فرصت های شغلی مناسب،مسئله مسکناز جمله مسائل مهم و تاثیرگذار در تعویق ازدواج بشمار می آیند.

پازاج گفت:باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به ویژه توان کارشناسی وعلمی صاحب نظران برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی وتامین و تهیه‌ی بسته‌های فرهنگی درخصوص ازدواج ودیگر مسائل مربوط به جوانان استفاده کنیم.

وی اظهار داشت:با توجه به آمارهای اخیر و مشکلات مالی و فرهنگی جامعه درخصوص ازدواج جوانان سعی شده است برنامه های و مصوبات کاربردی به این جلسه ارائه گردد تا بتوانیم پاسخگوی دغدغه های جوانان در این حوزه باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، ترویج ، فرهنگ ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.