"مهران احمدی"، چندی پیش بازی اش در فیلم شیار 143 (نرگس آبیار) به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "مهران احمدی"، چندی پیش بازی اش در فیلم شیار 143 (نرگس آبیار) به پایان رسید. عکس هایی که از فیلم منتشر شده، نشان می دهد احمدی یک شخصیت را در چند مقطع سنی بازی کرده است: «نقش مردی را از 45 تا 70 سالگی بازی کردم. قطعا کار راحتی نبود و باید ببینیم نتیجه اش چه شده است.» او از اول مهر به گروه تولید سریال آوای باران (حسین سهیلی زاده) پیوست. پس از سریال یادآوری (حجت قاسم زاده اصل) این دومین مجموعه ای است که امسال در آن ایفای نقش کرده است. با توجه به پخش سریال های مهر آباد و پایتخت 2 با بازی او، دلیل پرکار شدنش در تلویزیون را این گونه توضیح می دهد: «معمولا هر سال یک سریال بازی می کردم. ولی از یک طرف باید بپذیریم کیفیت فیلم های سینمایی مان در یک سال گذشته افت کرده و از سوی دیگر بازخوردهایی که پس از پخش سریال از مردم می گیرم، با فیلم قابل مقایسه نیست. من هنوز شخصیت نعیم سریال مهرآباد را دوست دارم و بازی ام در سریال پایتخت 2 و همکاری با سیروس مقدم هم به اندازه چند فیلم سینمایی برایم تجربه داشت. چرا نباید نقش های با کیفیت را قبول کنم و بین سینما و تلویزیون مرز بکشم؟»
 
احمدی از بازیگرانی است که هیچ گاه دو نقش را باهم بازی نمی کند و به همین دلیل پیشنهادهای زیادی را هم رد کرده است: «اصلا نمی توانم چنین کاری کنم. همین که از پس ایفای درست یک نقش برآیم و روی آن تمرکز کنم، کار دشواری ست. چه برسد به این که هم زمان دو نقش را بازی کنم.»

مهران احمدی که تجربه دستیاری کارگردانانی مثل رضا کاهانی و سامان سالور را هم دارد، چند سال پیش در مصاحبه ای از علاقه اش به کارگردانی گفته بود: «هنوز هم این علاقه را دارم ولی حس می کنم الان زود است. کارگردان باید از نظر روحی و تخصص و سواد در سطح بالایی باشد. حس میکنم هنوز به آن درجه نرسیده ام و فعلا فقط بازیگرم.»

منبع: ماهنامه فيلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار