اولين قسمت از مسابقه سينمايي «چهار‌، سه،‌ دو، يك» در عيد سعيد فطر روانه آنتن پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پخش سري جديد اين مسابقه از عيد سعيد فطر آغاز مي شود و 16 قسمت مقدماتي برنامه هر شب ساعت 22:00 به روي آنتن مي رود و پس از آن پخش قسمت هاي نيمه نهايي به صورت سه شب در هفته ادامه پيدا خواهد كرد . ضبط دور سوم مسابقه در63 قسمت 60 دقيقه اي از 25 تير ماه آغاز شده و تا كنون تصويربرداري 24 قسمت از اين مسابقه تلويزيوني به پايان رسيده است.

در مسابقه تلويزيوني "چهار سه دو يك" شركت كنندگان در گروه هاي چهار نفره با يكديگر به رقابت مي پردازند و در سري جديد اين مسابقه علاوه بر اينكه شركت‌كننده‌ها در همه‌ي آيتم‌ها سنجيده مي شوند ، رويكرد برنامه تخصصي‌تر شده و متمركز بر موضوع بازيگري است.

اجراي مسابقه را جواد مولانيا بر عهده دارد و همچون سري گذشته  يك گروه سه نفره داوري شامل كارگردان، منتقد و بازيگر رقابت شركت كنندگان را مورد قضاوت قرار مي دهند.

فرزاد موتمن، مهران احمدي ،ميكائيل شهرستاني،ژاله صامتي،صادق هاتفي،دكتر شهرام خرازي ها، شهرام جعفري نژاد،دكتر مسعود دلخواه،صدرالدين شجره،جابرقاسمعلي و دكتر حميد دهقان پور از بازيگران،كارگردانان و منتقديني هستند كه به عنوان داور در برنامه حضور خواهند داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار