سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با تغییرات ایجاد شده در وزارت بهداشت و دیدگاه فرا دانشگاهی و ملی مقام عالی وزارت این فضا متحول شده و فضای رقابتی طوری شکل گیرد که ما با تکیه بر توانمندی های خود ارتقا یابیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پیوندی، سرپرست دانشگاه علوم
پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکنون مظلوم واقع شده و امیدوارم این مظلومیت به تدریج برطرف شود احساس من این است که با تغییرات ایجاد شده در وزارت بهداشت و دیدگاه فرادانشگاهی و ملی مقام عالی وزارت این فضا متحول شده و فضای رقابتی طوری شکل گیرد که ما با تکیه بر توانمندی های خود ارتقا یابیم.

سرپرست دانشگاه با تأکید بر این که  در دانشگاه اولویت ما در بحث پژوهش باید اولویت درونی باشد بعد بیرونی افزود:  ابتدا باید به تقویت و استفاده از توانایی ها و استعدادهای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و .... خود بپردازیم و در این صورت می توان با پشتوانه خوبی به اولویتهای بیرونی از جمله رقابت با سایر دانشگاهها پرداخت.

پیوندی  با تأکید بر این که باید از توانایی و استعداد هیأت علمی خود به نحو مناسب تری بهره گیریم عنوان کرد:: باید به هیأت علمی به صورت دوستانه بازخورد دهیم و به دور از فشار یک ارتباط منطقی و سالم با اعضای هیأت علمی برقرار کنیم . به اعضای هیات علمی ابلاغ کنیم که در سال چه تعداد مقاله، کار پژوهشی و .... ارائه داده اند. اگر از این دیدگاه به هیأت علمی در حوزه پژوهشی نگاه کنیم می توان کارهای بسیاری انجام داد. تنها در این صورت است که حتی خود هیأت علمی متقاعد به انجام پژوهشی های بیشتری می شود بنابراین  باید بر یکدیگر نظارت کنیم نظارتی  منطقی، آبرومندانه، همراه با دوستی و محبت باشد و تنها در این فضا است که می¬توانیم بسیار موفق باشیم.

 پیوندی خاطرنشان کرد: محیط دانشگاه محیطی علمی همراه با همدلی و احترام است که همگی باید همواره این نکات را سرمشق خود قراردهیم تا در پرتو این نگاه بتوان دانشگاه را به جایگاه واقعی و شایسته خود رساند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.