نماینده سازمان حج و زیارت در عراق با بیان اینکه شرکت‌های عراقی نیازمند یک منشور اخلاقی هستند ،گفت: قرارداد هتل‌های متخلف در عراق لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، جلسه مشترک سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا با شرکت‌های عراقی متولی اسکان زائران ایرانی در محل دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در کربلای معلی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طهرانی مدیر عملیات شرکت شمسا در عراق گزارشی از روند فعالیت شرکت‌های عراقی ارائه داد.

پس از آن چند نفر از مدیران شرکت‌ها به نمایندگی از شرکت‌های عراقی به بیان مشکلات و ضعف‌های موجود در خدمات رسانی به زائران پرداختند.

سپس مصطفی قاسمی مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گفت: خدمات شایسته شما در ایام عرفه بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هدف ما برای برگزاری این گونه جلسات، حل مشکلات و ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی است گفت: باید برای حل مشکلات و نقاط ضعف موجود دست به دست هم بدهیم و با حمایت و پشتیبانی از هم، به حل کاستی‌ها بپردازیم.

قاسمی تصریح کرد: اعزام به عتبال عالیت در ایام عرفه بارها و در طی سال‌های متمادی تکرار شده و تمام محاسن و مشکلاتی که مطرح شد را در جریان هستیم و از آنها با خبریم، اما این بار باید در جهت رفع مشکلاتی که ممکن است برای زائران به وجود آید، قدم برداریم.

نماینده سازمان حج و زیارت در عراق در ادامه خاطرنشان کرد: شما 9 شرکت نماینده ما هستید و تمام زائرانی که از حج و زیارت وارد عراق می‌شوند برای اسکان در هتل‌ها، به دست شما سپرده می‌شوند، بنابراین شما و صاحبان هتل‌ها بازوی محکمی هستند که می‌توانید یک هتل را زنده و یا به دلیل عدم عمل به تعهدات آن را کنار بزنند.

مصطفی قاسمی وی در ادامه پیشنهاد داد: شرکت‌ها نیازمند یک منشور اخلاقی هستند به عنوان مثال وقتی هتلی به تعهداتش عمل نکند و آن شرکت قرارداد هتل را فسخ می‌کند، شرکت‌های دیگر هم با حمایت از این شرکت با آن هتل قرارداد نبندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا تمام تلاش خود را می‌کند که ضررها کاهش پیدا کند.

نماینده سازمان حج و زیارت در عراق در پایان با اعلام این خبر که ان‌شاالله پس از ایام عرفه سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به عراق سفر می‌کنند گفت: در سفر وی قرار است بسیاری از مشکلات و نقاط ضعف موجود برطرف شود./ف

برچسب ها: حج ، قرارداد ، هتل ، عراق ، منشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار