عضو کميته امور عمومي و دفاعي مجلس با بيان اينکه تاکنون کار بررسي صلاحيت متقاضيان دادستاني ديوان محاسبات در کميته امور عمومي و دفاعي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات به اتمام نرسيده، گفت: اين کميته يکشنبه آينده گزينه‌هاي نهايي خود را به صحن کميسيون معرفي خواهد کرد.

"محمد‌علي عبدالله‌زاده" نماينده مردم فردوس، طبس و سرايان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت بررسي صلاحيت متقاضيان دادستاني ديوان محاسبات، اظهار داشت: تاکنون کار بررسي صلاحيت متقاضيان دادستاني ديوان محاسبات در کميته امور عمومي  و دفاعي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات به اتمام نرسيده و اين کميته يکشنبه آينده گزينه‌هاي نهايي خود را به صحن کميسيون معرفي خواهد کرد.

وي در ادامه با بيان اينکه کميته امور عمومي مجلس، 3سه گزينه را روز سه‌شنبه آينده به صحن کميسيون معرفي خواهد کرد، افزود:  پس از بررسي صلاحيت‌ها و راي‌گيري در کميسيون نهايتاً يک نفر براي اخذ راي اعتماد از وکلاي ملت به صحن علني معرفي خواهد شد.

عضو کميته امور عمومي و دفاعي مجلس در پايان با اشاره به تعطيلي بهارستان در دو هفته آينده به منظور سرکشي به حوزه‌هاي انتخابيه، گفت: ممکن است بررسي صلاحيت کانديداي تصدي دادستاني ديوان محاسبات به بعد از تعطيلات بهارستان موکول شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دادستان ، دیوان ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار