مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هر ورزشکاری که وارد باشگاه می‌شود چه یک جلسه چه صد جلسه باید بیمه ورزشی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص موضوع بیمه ورزشی جلسه‌ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، تیم بازرسی اداره کل و مسوول بازرسین هیات پزشکی در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
 
در این جلسه عباس جهان‌بینی با مهم برشمردن موضوع بیمه ورزشی، تصریح کرد: هیچ ورزشکاری نباید بدون کارت بیمه ورزشی وارد سالن شود در غیر این صورت با باشگاه‌های متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد و اجازه شرکت آن ها در مسابقه ها وجود ندارد.
 
وی یاد آور شد: به کسانی که از نظر اخلاقی و رفتاری مورد تایید نباشند مجوز فعالیت در باشگاه‌های ورزشی تعلق نمی‌گیرد، ضمن این که برای باشگاه‌های متخلف ورزشی در سال جاری مجوز صادر نخواهد شد.
 
جهان بینی با اشاره به مشکلات باشگاه‌ها بیان داشت: ما تمام تلاشمان حفظ سلامت ورزشکاران و همه گیر شدن ورزش در استان است و در همین راستا اقدامات لازم را پیش‌بینی کرده‌ایم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با مهم دانستن وظیفه بازرسان این اداره کل در حین بازرسی از باشگاه‌ها، اظهار داشت: در صورت که تخلفاتی نیز در باشگاه‌های ورزشی مشاهده شد صورت جلسه شده و برای برخورد با آنان در مسیر قانونی آن قرار بگیرد.
برچسب ها: مدیر ، باشگاه ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار