نايب‌ رئيس کميسيون انرژي مجلس از حضور بابک زنجاني در مجلس و بررسي موضوع فروش نفت توسط وي در کار‌گروه بررسي فروش نفت اين کميسيون خبر داد.

علي مروي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از بررسي موضوع فروش نفت توسط بابک زنجاني در جلسه‌ روز سه‌شنبه کارگروه بررسی فروش نفت  کميسيون انرژي خبر داد و گفت: بابک زنجاني در اين جلسه در مورد ابهاماتی که برای فروش نفت توسط وی به وجود آمده بود توضیحاتی مطرح کرد و مدیران نفتي نیز گزارشی از این روند به نمايندگان ارائه کردند.
 
وي در ادامه افزود: بابک زنجاني در اين جلسه اعلام کرد پول فروش نفت به حساب وي واریز شده اما اين حساب از جانب آمریکایی‌ها بلوکه شده است. 

نايب‌رئيس کميسيون انرژي تصريح کرد: این کارگروه، نتایج کارشناسی خود را روز یکشنبه آينده به کمیسیون انرژی اعلام می‌کند و اين موضوع مجدداً در کمیسیون بررسی خواهد شد.

چندي پيش "بيژن نامدار زنگنه"، وزير نفت اعلام کرده بود: بابک زنجاني ۲ میلیارد دلار از پول نفت به فروش رفته کشور را هنوز برنگردانده اما وی گفته پول به حسابم واریز شده که اين حساب از جانب آمریکایی‌ها بلوکه شده است.

وزیر نفت تاکید کرد پیگیری دریافت پول‌هایی که به خزانه واریز نشده جزو اولویت‌های اصلی وی در وزارت نفت است.

در اين راستا نيز "مسعود میرکاظمی" در مصاحبه‌اي اظهار داشت، وزارت نفت قرار بود گزارشی از میزان وصول پول نفت‌های خارج شده از کشور توسط بابک زنجاني و اینکه چه میزان از محموله‌های نفتی فروش نرفته ارائه کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، نفت ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار