عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از احتمال بررسی پرونده بابک زنجانی و همچنین فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: اکنون در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بحث ساماندهی اطلاعات فردی برای تمام دستگاه‌ها مد نظر قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده‌ای در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی است، اظهارداشت: قرار است ستاد هم به صورت کلی و هم به صورت موردی درباره مسائل مرتبط با مفاسد اقتصادی فعال باشد.

وی اضافه کرد: پرونده مباحث روز به ستاد ارجاع نشده اما اگر نیاز باشد پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا پرونده بابک زنجانی و فروش مگان‌های جنبش عدم تعهد در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون این پرونده‌ها به ستاد ارجاع نشده اما این احتمال وجود دارد که در ستاد مطرح و بررسی شود.

این نماینده مردم در خانه ملت همچنین درباره حضور سران قوا در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: سران قوا باید در مورد برخی تصمیمات اظهارنظر کرده و آنها را به تائید برسانند به همین دلیل پس از طرح و بررسی چندین موضوع در جلسات ستاد به سراغ سران قوا رفته و جلسه‌ای با آنها برگزار خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.