کشتی کرمانشاه در گذشته ای نه چندان دور از قدرت های اصلی کشتی کشور محسوب می شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

از 30 کشتی گیر دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تنها یک کشتی گیر کرمانشاهی (جعفر دلیری ) به این اردو دعوت شده است و این از روزگار نامساعد کشتی کرمانشاه حکایت دارد.این اردو از 10 تا 20 آبان در خانه کشتی برگزار می شود.

مردم کرمانشاه علاقه وافری به کشتی دارندوحدود 10 هزار کشتی گیر در این استان وجود دارد، انتظار می رود مسئولان با بها دادن بیشتر به این ورزش، زمینه رسیدن کشتی کرمانشاه به روزهای پر افتخار گذشته را فراهم کنند و دلایل افت کشتی کرمانشاه رابرطرف كنند.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه چندی پیش در نشستی خبری اظهار داشت:در حال حاضر تمام توان خود را بر روی تقویت تیم های پایه کشتی معطوف کرده ایم.

وی با خوش بینی نسبت به آینده کشتی کرمانشاه در صورت توجه و حمایت از تیم های پایه، گفت: کشتی کرمانشاه هرگز رشد نخواهد کرد مگر اینکه تمامی دوستداران این رشته ورزشی، دست به دست هم داده و با تعامل و همکاری برای رسیدن به جایگاه واقعی کرمانشاه در کشتی ایران و جهان تلاش کنند.

محبی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که بتوانیم با همکاری بزرگان و دوستداران کشتی استان و استفاده از خردجمعی، کشتی کرمانشاه را به روزهای اوجش برگردانیم./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، کشتی ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.