رکابزن قزاقستانی قهرمان مرحله چهارم تور بین‌المللی مازندران شد

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از قهرمانی رکابزن قزاقستانی در مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران خبر دادوگفت: در مرحله چهارم دوچرخه‌سواران مسافت 81کیلومتری رامسر تا کلاردشت رکاب زدند که گالین احدوف از قزاقستان زودتر از دیگر دوچرخه‌سواران به خط پایان رسید.

جمشیدپناه افزود : در این مرحله پس از گالین احمدوف قزاقستانی، روسلان اتولانف ازبکستانی و محمدرضا شریفی از ترافیک تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته وی مرحله سوم این مسابقات که دوچرخه‌سواران مسافت 106 کیلومتری سلمانشهر تا محمودآباد را رکاب زدند، دوچرخه‌سوار قزاقستانی قهرمان شد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: علیم ژان اوف رکاب‌زن قزاقستانی زودتر از سایرین به خط پایان رسیدند و دو دوچرخه سوار ایرانی به نام‌های مهدی عبدالهی و مرتضی لطفی از تیم پتروشیمی تبریز در رده دوم و سوم ایستادند.

جمشیدپناه افزود : دوچرخه سواران امروز نهم مهر در مرحله پنجم این رقابت‌ها مسافت 118 کیلومتری نور تا ساری را رکاب می‌زنند.

وی از حضور 15 تیم خارجی و داخلی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت : تیم‌های قزاقستان، ارمنستان، ترکمنستان، عراق، سوریه، آذربایجان، گرجستان، ازبکستان و مالزی به عنوان 9 تیم خارجی و ترافیک تهران، شهر سالم خراسان، کاشی پرسپولیس یزد، پتروشیمی تبریز و مازندران(الف و ب) به عنوان شش تیم داخلی دراین مسابقات هستند.

بیستمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران یادواره سرداران و ده هزار شهید استان در پنج مرحله و به مسافت 481 کیلومتر برگزار می‌شود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.