امام جمعه رودهن گفت: رييس‌جمهوري در سازمان ملل متحد با سخنان ارزشمند خود، صلابت و اقتدار ايران اسلامي را به تمام جهانيان نشان داد.

حجت الاسلام حسين توسلي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار كرد: پس از ايجاد فضاي مطلوب توسط رئيس جمهور در سازمان ملل متحد، بسياري از كشورها به ملاقات وي آمده و از مواضع ايران اسلامي حمايت كردند.

وي با بيان اينكه ظهور و بروز نرمش قهرمانانه در رفتار سياسي دولتمردان نظام مقدس جمهوري اسلامي، برگرفته از بيانات رهبر معظم انقلاب است، افزود: مردم ايران اسلامي همان مواضع امام و رهبري را دنبال مي‌كنند و حاضر نيستند در برابر دشمني كه دستش به خون جوانان اين مرز و بوم آغشته است كوتاه بيايند.

امام جمعه رودهن بيان كرد: رييس جمهور ايران در سخنان خود يك سر سوزن از مواضع مقتدرانه جمهوري اسلامي كم نگذاشت و همان مواضع قبل را با ادبيات و بيان خاص اعلام كرد كه اين نشان مي دهد ايران اسلامي همچنان مقتدر ايستاده است و اهداف خود را براي ماندگاري آرمان انقلاب حفظ خواهد كرد.

وي ادامه داد: امروز ايران اسلامي به بركت خون شهداي هشت سال جنگ تحميلي پايدار و استوار است و مواضع جمهوري اسلامي ايران ريشه در آيات قرآن كريم دارد.

توسلي در ادامه به بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد اشاره كرد و افزود: آموزش و پرورش يك نهاد مهم در زمينه تربيتي و آموزش نيروي انساني است كه بايد بيش از پيش به آن توجه شود.

امام جمعه رودهن به آسيب هاي پرورشي و تربيتي دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان كشور اشاره كرد و گفت: ماهواره يكي از اين آسيب ها است كه مي تواند مشكلات فراواني براي نسل جوان كشور ايجاد كند كه بايد با آن مقابله كرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.