مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: گفت: به مناسبت هفته گردشگری مردم استان سیستان و بلوچستان می توانند تا روز پنجشنبه یازدهم مهر ماه به طور رایگان از موزه‌های این استان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، ملک سنجرانی اظهار کرد: امروزه بعد از کشاورزی و صنایع غذایی، گردشگری نوعی صنعت به شمار می آید واستان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است.

و با بیان این مطلب که توجه به ظرفیتهای گردشگری استان سبب ساز توسعه همه جانبه است، افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش می کند با تهیه و تدوین برنامه‌های متنوع مردم استان را در این هفته با مباحث گردشگری بیشتر آشنا کند.

سنجرانی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با دارابودن تفتان به عنوان تنها آتشفشان نیمه فعال کشور، وجود بیش از 60 نوع خرما در جنوب استان، دریاچه سرباز به عنوان تنها زیستگاه تمساح پوزه کوتاه ایرانی ،آب و هوای معتدل و مناظر بکر طبیعی از جمله استان های مستعد برای جذب گردشگر به شمار می‌رود.

گفتنی است ،به مناسبت هفته گردشگری که شعار امسال آن ،گردشگری و آب حفاظت از آینده مشترک است بازدید از موزه‌های سطح استان سیستان و بلوچستان به صورت رایگان است./س

برچسب ها: بازدید ، رایگان ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.