فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر از دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار در مرز پیرانشهر خبر داد.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با اجرای کمین مناسب توانستند دو تن از قاچاقچیان معروف و باسابقه این شهرستان را حین ارتکاب جرم دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در یک تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های منتهی به مرز با توقیف خودروی وانت دستگیر شده و بار قاچاق آن‌ها ضبط شد.

علیپور افزود: ماموران گشت در نوار مرزی با مشاهده خودروی حامل بار قاچاق آن‌ها را زیر نظر گرفته و متوجه خودروی حامل بار قاچاق غیرمجاز شدند که در این راستا راهنمای کاروان 30 راس از احشام را هدایت می‌کرد و قصد انتقال احشام به آنسوی مرزها را داشت.

وی با اشاره به اقدامات مراقبتی ماموران مرزی و کنترل قاچاقچیان، گفت: مرزبانان این هنگ با انجام اقدامات کنترلی و مراقبتی و همچین تعقیب و گریز پلیس، توانستند در یک موقعیت مناسب قاچاقچیان را به دام انداخته و آن‌ها را دستگیر کنند.

علیپور ادامه داد: حاصل این عملیات موفق، توقیف 30 راس احشام، بیش از 2 هزار لیتر سوخت و 14 دستگاه لوازم خانگی بود که تمام کشفیات با تکمیل پرونده اولیه و بازجویی‌های انجام شده تحویل قانون شد.

وی با اشاره به افزایش امنیت در نوار مرزی این شهرستان، گفت: ضریب امنیت در نوار مرزی این شهرستان در حد مطلوبی افزایش یافته است، تا آنجایی که توانسته‌ایم دگرگونی و تحویل خوبی در برقراری امنیت و آرامش مرزها ایجاد کنیم./س

برچسب ها: پیرانشهر ، مرزی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.