عزت اله مهرآوران گفت: به‌خاطر بي‌توجهي مسوولان و سياست‌گذاران در حوزه دفاع مقدس علاقه‌ام نسبت به دفاع مقدس كم شده است.

عزت‌اله مهرآوران بازيگر سينما تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران درخصوص آثار دفاع مقدس در سينما و تلويزيون گفت: به خاطر بي‌توجهي سياست‌گذاران در حوزه دفاع مقدس علاقه‌ام به اين حوزه كم شده است. من جز اولين كساني بودم كه نمايشنامه‌هاي دفاع مقدس مي‌نوشتم.

وي ادامه داد: در سال 60 در مجموعه‌اي با موضوع دفاع مقدس ايفاي نقش كردم كه متاسفانه پخش نشد.

مهرآوران افزود: من در حوزه دفاع مقدس نمايشنامه‌هاي زيادي به رشته تحرير درآوردم كه جزء برگزيده‌ها بوده و جايزه ادبيات بين‌المللي را نيز دريافت كردم.

اين بازيگر اظهار داشت: متاسفانه سياستگذاران نسبت به هنرمندان شناختي ندارد و بزرگداشت را براي كساني مي‌گيرند كه اسمي در دفاع مقدس ندارند و فقط چند كار در اين خصوص داشتند.

مهرآوران ادامه داد: اين موضوع نشانگر بي‌توجهي سياستگذاران در ارتباط با نويسندگان و هنرمندان است كه سال‌ها در حوزه دفاع مقدس فعاليت داشتند.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه من در اين حوزه حضور داشتم، حتي از من براي برنامه‌هاي مختلف و يا داوري دعوت نكردند و اين بي‌توجهي مسوولان نسبت به هنرمندان بوده كه شناخت كافي ندارند.

مهرآوران درخصوص تئاتر گفت: ما براي تئاتر بايد يك جشنواره در سال داشته باشيم و آن جشنواره تئاتر فجر است و نيازي به پسوند و پيشوند ندارد، در طول سال نمايش‌ها را انتخاب و به اين جشنواره ارسال كنند.

وي افزود: ما نبايد نسبت به دفاع مقدس بي‌توجه باشيم، بلكه بايد با تحقيق درست اين موضوع را نشان دهيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.