مادورو در این تماس تلفنی ضمن اشاره به حمایت ونزوئلا از این کشور برای مبارزه با تروریسم به منظور دستیابی به صلح و حفظ استقلال کشورش گفت:سوریه می‌بایست بداند که در این راه مقدس تنها نیست و ونزوئلا تا آخرین نفس از آن ها حمایت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از تلویزیون سوریه؛" بشار اسد"، رئیس جمهور سوریه، از "مادورو" و مردم ونزوئلا به علت موضع گیری او در حمایت از مردم سوریه تشکر و تاکید کرد این موضع روابط برادرانه و مستحکم ملت دو کشور را تقویت می کند. دو کشور در منطقه خود در برابر تلاش های سلطه جویانه بر استقلال تصمیم گیری آنها ایستاده اند.
این صحبت ها در طی تماس تلفنی انجام شد .بشار اسد نیز در این تماس تلفنی از ونزوئلا و دیگر کشورهای جهان برای حمایت از این کشور تشکر کرد و اعلام کرد که این حمایت ها باعث شد تا آمریکا از اقدام خود مبنی بر دخالت نظامی در این کشور عرب زبان دست بردارد.
رئیس جمهور سوریه در ادامه افزود: سوریه در مبارزه با ترروریسم در حال دستیابی به پیروزی است.
مقامات هر دو کشور در این تماس تلفنی خواستار توقف استفاده هرگونه سلاح های شیمیایی در این کشور عرب زبان شدند و از کشورهایی که از تروریست ها حمایت می کنند خواستند تا دست از این اقدامات خود برداشته و تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا صلح را به این کشور بازگردانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار