کهولت سن برای اغلب هنرمندان به معنی ازکارافتادگی نیست، دوران تکامل وپختگی است وزمان آموزگاری وتربیت جوانان ونوخواستگان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ،"داودفتحعلی بیگی" کارگردان وبازیگر پیشکسوت با حضوردر دفتر مؤسسه در خصوص نامه هنرمندان به جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم گفت:کهولت سن برای اغلب هنرمندان به معنی ازکارافتادگی نیست، دوران تکامل وپختگی است وزمان آموزگاری وتربیت جوانان ونوخواستگان است. فرصتی که هنرمند پیشکسوت برای ماندگاری تجاربش، جانش عطش یاددادن می گیرد.

بی شک نداشتن دغدغه خاطر در امر معیشت وآرامش فکر، می تواند زمینه های خلق آثار بیشتر و انتقال تجربه، به آیندگان را فراهم آورد که در این زمینه حمایت های مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تأثیر به سزائی خواهد داشت. اما خود مؤسسه هم نیازمند حمایت است، حال که تعداد قابل توجهی از هنرمندان پیشکسوت طی نامه ای به رئیس جمهور محترم خواستارحمایت از مؤسسه مذکور شده اند، انتظار می رود رئیس جمهور فرهیخته جناب آقای دکترروحانی پاسخی درخور شأن به آن بدهند، چرا که این مؤسسه ی نوپا در همین مدت کوتاه فعالیت،مأمن هنرمندان پیشکسوت شده است. 

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تأتر آئینی وسنتی در ادامه اظهار داشت: امید بسیاری داریم که در دولت تدبیر و امید هنرمندان پیشکسوت بیش از پیش قدر ببینند و آن گونه که در شأن آنان است تکریم شوند. /ص

برچسب ها: هنرمند ، تکریم ، پیشکسوت ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار